Skyline

Skyline

’t Is bijna weer zo ver …..

De tijd vliegt voorbij en gaat sneller naarmate je ouder wordt. Dat heeft zijn schaduwkanten, maar het voordeel is dan wel weer dat de tijd tussen het einde van het oude en het begin van het nieuwe seizoen ook blijkt omgevlogen. Nog maar nauwelijks heb ik mijn verliespartij tegen Chiel verwerkt, of ik kan me alweer voorbereiden op de volgende tegen Patrick. Want nog 13 nachtjes slapen(gerekend vanaf 21 augustus) en dan beginnen we weer, met gratis koffie en taart en een prijs voor bijna iedereen, met de Algemene Ledenvergadering. De week daarop krijgen we de simultaan tegen Patrick en daarna gaan we van start met de interne competitie. Dus:
  4 september: algemene ledenvergadering
11 september: simultaan tegen clubkampioen Patrick
18 september: start interne competitie.

Ik hoop jullie allemaal op deze data weer in goede gezondheid en met een hoofd vol frisse openingsideeën terug te zien.
Wie dit leest en geen lid van onze club is, wordt van harte uitgenodigd één van deze avonden langs te komen om te zien wat een fijne club we zijn.